En weer op weg! - Reisverslag uit Port Huron, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu En weer op weg! - Reisverslag uit Port Huron, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu

En weer op weg!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Janssens & Co

16 September 2016 | Verenigde Staten, Port Huron

Gisteren rond half 3 was de monteur op de camping. Na het resetten van de motoren van de slide out, werkte het weer.
Toen snel op weg richting Canada. We bereikten de camping van Port Huron net voordat het donker werd. Het uitschuiven en aansluiten van de camper ging supersnel, gelukkig.
Omdat niemand zin had om te koken hebben we pizza besteld! Heerlijk!

De kampeerplek is gezellig, tussen de bomen met een patio met meubilair en gasbarbeque.
Deze hebben we vanmorgen gebruikt om de bagels te roosteren. Sjors heeft pancakes gebakken met restjes steak. Ook heerlijk.
Omdat er geen vers fruit, groente en vlees de grens over mag moest dit wel.....

Nu op naar Canada.

• 16 September 2016 - 15:55

Jetty:

Dag allemaal,

Gelukkig zijn de problemen met de camper weer opgelost. Fijne tijd in Canada ! (met vers fruit en groente)