Ff in Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu Ff in Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu

Ff in Canada

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Janssens & Co

17 September 2016 | Canada, Toronto

Via de " bridge to Canada" zijn we de grens naar Canada over gegaan.
Een douanebeambte met kogelvrij vest heeft ons allemaal aangekeken, en ons goed bevonden.

Na de grens heeft Vera het stuur overgenomen en ons veilig naar de Walmart gebracht.

Na dit bezoek aan een shopping mall en supermarkt, moesten we apart langs een licourstore, want in supermarkten in Canada wordt geen bier of wijn verkocht.

Op de camping konden we hout kopen voor een vuur.
De maaltijd bestond uit een heerlijke salade en gebakken kip, en voor Imke uit een gepofte aardappel uit het vuur.

Na gezamenlijk overleg is besloten om morgen niet naar de stad Toronto te gaan. Vanwege de eerdere vertraging zou dit nl weer een lange reisdag worden. Intussen was er ook behoefte aan een rustdag......