Vliegveld - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu Vliegveld - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu

Vliegveld

Door: Sjors

Blijf op de hoogte en volg Janssens & Co

30 September 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vrijdag 30 september

Na een zeer regenachtige nacht toch nog voor laatste keer buiten lekker van een uitgebreid ontbijt kunnen genieten met bacon, gebakken eieren en pancakes.
Hierna ging de jeugd alle koffers verder inpakken zodat we rond 10:30 uur konden vertrekken naar een garage die de ruitenwisser kon repareren. Deze was aan de bestuurderskant lam geslagen en hinderende de andere bij het schoonvegen van de voorruit. Niet echt lekker als het de hele dag miezert en regent.
Bij garage probleem redelijk snel opgelost maar ivm betaling via Elmonte toch nog ruim ½ uur verloren, uiteindelijk zelf betaald en gaan dit declareren bij Elmonte.
Op weg naar vliegveld nog langs grote shoppingmall voor laatste aankopen en een lunch en om 14:45 uur gearriveerd op vliegveld, hier moest iedereen snel uitstappen en wij doorrijden in verband met drukte. Zwaaien en roepen en toen was er RUST :).
Al de tijd hadden we de navigatie van Imke haar telefoon gebruikt om overal te komen, wij hadden besloten om via het ouderwetse kaartlezen onze reis te vervolgen.
Na een slechte start (rondje om vliegveld) uiteindelijk toch juiste manier gevonden en door kunnen rijden naar de camping. Onderweg ging helaas de ruitenwisser wederom kapot en heb deze nu naar voren gezet zodat deze de bestuurderswissers niet meer hindert, wel raar gezicht maar ook wel weer werkzaam.
Camping ligt op kruising van 3 staten met 2 rivieren die samenkomen, erg mooi stukje natuur (op rechts) die we morgen verder gaan bekijken. Dit gaan we doen na een gezamenlijk pancakes ontbijt met de andere campinggasten. (Kunnen nooit lekkerder zijn als die van Luuk).
Na een eenvoudige avondmaaltijd (brood met gekookt eitje) vroeg onder de wol.
S’nacht wakker, toevallig op moment dat de kinderen gelukkig veilig aankomen op Brussel.
Begrijp via whatsapp dat koffers van Vera en Toine geopend zijn maar wel goedgekeurd.
Deze hadden nogal wat extra spullen gekocht :).