Door de natuur - Reisverslag uit Sand Springs, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu Door de natuur - Reisverslag uit Sand Springs, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu

Door de natuur

Door: Sjors

Blijf op de hoogte en volg Janssens & Co

01 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Sand Springs

Na een heerlijke nachtrust, rustig opgestaan en genoten van de gratis pancakes met stroop.
Heerlijk gebakken maar inderdaad minder goed dan die van L. :)
Omdat het wederom heel hard had geregend in de nacht was het uitrijden door een diep spoor geen pretje met 11 meter achter je, maar na enkele goede aanwijzingen van Karin toch redelijk volbracht met gelukkig nog alles in de kasten.
Mooi tocht door allerlei nationale parken, gezamenlijk The Green Forrest genaamd.
En inderdaad flinke bossen maar ook hoge bergen, af toe waren we blij dat we boven kwamen ondanks onze 6,9 liter volautomaat. Gestopt bij een uitkijk over de vallei, op een plateau dat uitsteekt, hier worden ook trouwerijen volbracht, dit alles vanwege het mooie uitzicht. Bedoeling was om voor 16 uur op de camping te zijn maar helaas door verkeerde afslag, maar met hulp van een inwoner van West-Virginia (was daar ook heel trots op) in een zwaar accent toch weer het juiste adres gevonden. Zeer rustige camping, er is zelfs bijna geen internet, alleen bij de office met je telefoon hoog in de lucht. Dus lekker eten en boekje lezen, stukje schrijven en vroeg naar het mandje.