Familie diner - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu Familie diner - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu

Familie diner

Door: Vera en Imke

Blijf op de hoogte en volg Janssens & Co

14 September 2016 | Verenigde Staten, Chicago

Eergisteren hebben wij de camper opgehaald en zijn wij doorgereden naar de familie. De camper komt in een ander verslag nog aanbod. We zijn super leuk ontvangen en begonnen met een stamboom uitleg. Daarna kwamen de kinderen en de kleinkinderen binnen, dit was erg druk maar super gezellig. Ze hebben een mooi groot huis met een hele grote tuin waar we heerlijk hebben gezeten.

Carol zorgde voor een echt chicago diner. Dit bestond uit deepfried pizza, Italiaan beef sandwiches en chicago hotdogs. Alles was lekker en er was veel! We hebben allemaal een leuke avond gehad en de familie is heel leuk en gezellig. Daarna was het al weer bed tijd voor ons. De jetlag was nog aanwezig.

De volgende ochtend mochten we vroeg op staan. Paul nam ons mee chigaco in, en dit per trein,vee pakten de trein van 8 uur. Dit was een reis van ongeveer 40 min. We zijn met zijn alle naar het skydeck gegaan van de willes tower. Paul heeft daar uitleg gegeven over chicago. De willes tower 103 verdiepingen en op de bovenste verdieping was het mooie skydeck. Hier hadden wij een super uitzicht over chicago. Daar hebben we ook een aantal mooie foto's gemaakt. Daarna zijn we richting Milleniumpark gegaan. En hebben we de big bean gezien, deze is in veel films te zien. Vanaf dit moment heeft Paul ons alleen gelaten en is hij naar zijn werk gegaan. Wij zijn daarna lopend door gegaan naar naivy pier. Daar hebben we lekker rondgelopen en geluncht. Op de terugweg hebben een watertaxi genomen terug naar willes tower. Vanaf de boot hebben chicago van een andere kant kunnen zien. Toen zijn we samen met Paul weer terug naar huis gegaan. Waar later een heerlijke diner klaar stond van steak, broccoli, salade en aardappels. De steak was echt super lekker en goed bereid door Paul op de BBQ.

Dag 4 is al weer aangebroken, wat gaat het toch snel. We hebben een heerlijk ontbijt gekregen met pancakes en bacon. Nu gaan we alles een beetje op orde maken in de camper, en daarna vertrekken we naar de volgende stad. Zin in.. En het volgende verslag volgt snel!!

Paul and Carol are great people

• 14 September 2016 - 18:35

Alice:

Fijn dat jullie zo genieten en warm ontvangen zijn door familie.
    Goede voortzetting van jullie reis. Hartelijke groeten Jos en Alice

• 15 September 2016 - 08:54

Mayckel, Lonneke En Levi.:

Wat goed om te horen dat jullie zo ontzettend aan het genieten zijn! Wij gaan alles lekker volgen vanuit ons eigen kleine landje.. Hele dikke kus van ons uit loon!