Op weg naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu Op weg naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu

Op weg naar New York

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Janssens & Co

20 September 2016 | Verenigde Staten, New York

Het is alweer maandag als we vertrekken richting New York. Eerst tanken (2,19 dollar voor een gallon!). Daar kunnen we weer wat van het to do lijstje afstrepen, want er zit een Dunkin Donuts. Dus 6 verschillende donuts gekocht, die we onderweg deelden.

Luuk, Vera en Sjors verdelen de kilometers.
Onderweg komen we door Seneca county. Daar zijn veel wijn landgoederen. Bij een stoppen we en kopen we twee flessen wijn.
De lunchstop is in een prachtig natuurpark, waar Toine nog een wandeling maakt en schitterende watervallen ziet. De rest rust uit onder het genot van een broodje worst en gebakken ei.

Dan doemt de skyline van New York op en wordt het heel druk op de weg. Oa door de spits komen we net voor het donker aan op de RV camping in New Jersey. We wisten al dT dit een verdeelde parkeerplaats was, dus vielen de faciliteiten niet tegen. En er is echt een uitzicht op het Vrijheidsbeeld.

Na een snelle maaltijd gaan de kids met de metro naar Manhattan. Sjors en ik verkennen de omgeving aan de andere kant van de Hudson.

• 22 September 2016 - 09:14

Mayckel, Lonneke En Levi.:

Wauw wat een hoop dingen hebben jullie al ondernomen! Dat moet genieten zijn elke dag! Het is wel heel leuk om het allemaal mee te kunnen lezen, dan kunnen we ook een beetje mee genieten! De foto's van de niagra falls zijn schitterend! Nu weer afwachten hoe jullie het gaat hebben in new york...?! Wij wachten gewoon het volgende schrijven weer af, super leuk! Liefs van ons!