Dag 4 en dag 5 onderweg naar Canada - Reisverslag uit South Haven Mobile Park, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu Dag 4 en dag 5 onderweg naar Canada - Reisverslag uit South Haven Mobile Park, Verenigde Staten van Janssens & Co Voort - WaarBenJij.nu

Dag 4 en dag 5 onderweg naar Canada

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Janssens & Co

15 September 2016 | Verenigde Staten, South Haven Mobile Park

We hebben op woensdag samen met Paul gebeld met tante Pop via FaceTime. Akkie was bij haar om te helpen met de verbinding. Het was een gezellig gesprek, waarin we konden laten weten dat het goed met ons gaat. Ook heeft Luuk haar het huis van Paul en Carol laten zien.

Na een hartelijk afscheid was het tijd om te vertrekken naar de eerste camping tussenstop.
Eerst weer langs zo'n enorme Walmart voor boodschappen, en toen door naar Covert, Michigan. Dan passeer je een tijdzone, dus ineens was het een uur later!

Toen we de camping gevonden hadden was het tijd om alle spullen uit te pakken. De slide out deed wat moeilijk, maar het lukte uiteindelijk, en iedereen maakte zijn/naar bed op.

Gelukkig konden we nog citronella kaarsen kopen, want er waren heel veel muggen. Maar steak en hamburgers op de bbq met bier en wijn smaakten er niet minder om.

Op tijd naar bed, want de volgende morgen zouden we vroeg vertrekken........

Dag 5: iedereen had redelijk geslapen, en na het ontbijt werd alles ingepakt. Alleen nog de slide out intrekken en we kunnen gaan. Nou, dat lukte dus niet!

Inmiddels is het middag. Na heel wat telefoontjes lijkt het erop dat er vandaag nog een monteur komt. Maar ons schema van de volgende dagen zal moeten worden aangepast.

Gelukkig is het heerlijk weer en zijn er Pokemon in de buurt. Dus vermaken we ons wel.

• 15 September 2016 - 20:51

Rinske En Dennis:

Hoi hoi,

Wat leuk om jullie te kunnen volgen! Jammer van de problemen met de camper. Hopelijk is alles snel opgelost en kunnen jullie de mooie reis vervolgen.. heel veel plezier nog!

Liefs, Dennis en Rinske

• 15 September 2016 - 21:21

Jetty:

Hoi allemaal,

Jullie hebben al veel meegemaakt in die paar dagen. Wat een pech dat het intrekken van de side out niet wilde lukken. Hopelijk is de monteur vandaag geweest zodat jullie je reis snel kunnen vervolgen. Ik ben benieuwd!

Groeten uit Zaltbommel
    Jetty

• 15 September 2016 - 21:37

Gert Jan En Henriette:

Wat een verhaal zeg! Nou hopelijk kunnen jullie snel vertrekken!!

Groet

Gertjan en Heriette

• 15 September 2016 - 22:00

Robert:

Het is daarom ook een slide-out, geen slide-in ;-)
    Wel balen natuurlijk!
    Pokémon Go!
    Veel Plezier,
    Groetjes,
    Robert

• 16 September 2016 - 02:12

Oma En Opa:

Kan je niet gewoon rijden met een uitstaande zijtent; de wegen zijn daar breed zat voor.
    Ben overigens benieuwd naar een foto van jullie villa op wielen. Ondanks de pech toch heel veel plezier toegewenst.

• 16 September 2016 - 07:07

Ilse:

leuk om jullie zo te volgen (al lezen wij niet elke dag de mail). hopelijk zijn de problemen met de camper opgelost en kunnen jullie het avontuur vervolgen. Veel plezier!!